welcome...

welcome...

Saturday, March 20, 2010

aina izzati

AWEK PERASAN

pada suatu hari,ada seorang awek dan rakannya nak gi shopping kat Mid Valley.jadi dia kenela gi naik komuter, bukan komputer tau!!!disebabkan awek tu cantek sangat(perasan), jadi ramaila mata memandang kat dalam komuter tu. tetiba seorang lelaki berdiri. oopss..lupa pulak. kat dalam komuter tu penuh jadi tak de tempat duduk. awek tu pon katala,"eh,tak mengapa! saya lebih suka berdiri dari duduk. tak pe. terima kasih jela,"sambil menahan lelaki tadi dari berdiri. lelaki tadi duduk semula. pastu,laki tadi berdiri lagi, pompuan tu berkata perkara yang sama. tetiba plak laki tadi tempik kat dia ngan kuat skali, satu gerabak boleh dengar. nak tau apa yang laki tu kata???dia kata,"woi pompuan,aku nak turunla. bukan bagi kau duduk. tengok,fasal kaula aku terlepas stesen. apa punya minah prasan kau ni!!!!" semua orang kat dalam gerabak tu tersentak pastu resengih-sengih sebab pompuan tu prasan sangat.hehehehehehe....pompuan 2 mestila malu. dalam ati dia kata,"ooo...dia nak kuar rupenye. malunya aku, ingat nak bagi aku duduk fasal aku ni cantekk!!!" YA ALLAH!!!memang dasar minah prasantan!!!

No comments:

Post a Comment